miercuri, noiembrie 26

merita sacrificiul

Iubesc 3 lucruri: soarele,luna si pe tine.Soarele-ziua,luna-noaptea,iar pe tine te iubesc pt totdeauna!
E greu sa iubesti,si va in intotdeauna,dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste,si aceea sunt Eu.
Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se va bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singur,adu-ti aminte ca cineva ,undeva, se gandeste la tine.
Oricat de speciale ar fi cuvintele,nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.
Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa,dar nu era ploaie,cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!
Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa vina sa te pazeasca.Dar a venit mai devreme.L-am intrebat de ce.A zambit si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!
Cand te-am vazut prima data mi-ai incalzit inima.A doua oara mi-ai produs scantei,iar acum imi faci inima sa arda!
Saruta-ma si vei vedea stelele.Iubeste-ma si ti le voi da!
I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina.I-am cerut un copac si mi-a dat o padure.I-am cerut un rau si mi-a dat un ocean.I-am cerut un inger si mi te-a dat pe tine!
Pt lume tu esti cineva,pt cineva tu esti lumea!Cu multa dragoste, Cineva
Sa invat sa te iubesc mi-ar lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

Niciun comentariu: