sâmbătă, noiembrie 22

fii optimist

Incredibil, insa prima de a te cunoaste nu am avut asemenea sentimente! De cum ne-am frecventat am stiut ca intre noi exista o legatura cidata, de parca ne-am cunoaste de cand lumea si stelele. Poti sa citesti in sufletul meu, poti sa intelegi ce imi doresc doar uitandu-te in ochii mei. Cred ca as muri daca n-am mai fi impreuna!!As vrea sa pot sa imi exprim toata dragostea care o am pentru tine, s isa mi se pare uneori ca nu exista cuvinte care sa cuprinda asa ceva. Cum poti cuprinde nemarginitul? Cum poti sa exprini neexplicabilul, neexprimabilul....Cand nu esti langa mine am impresia ca imi lipsete ceva, ca nu sunt intrega, ca am nevoie de ceva si nu stiu de ce...insa cand suntem impreuna imi dau seama ca TU esti tot ceea ce mi-am dorit. Esti ca un vis devenit realitate! Langa tine totul capata sens...tu dai lucrurilor un sens! Impreuna formam perfectiunea! Alaturi de tine am impresia ca pot face orice, am putere, am incredere in mine...de fapt te am pe tine. TE IUBESC!

Niciun comentariu: