vineri, noiembrie 21

e bello stare bene

In viata invatam multe. Sa vorbim, sa mergem sa scriem, sa citim, sa mancam, sa ne imbracam, dar cel mai important: invatam sa IUBIM? Invatam sa apreciem o persoana la adevarata sa valoare? Suntem noi capabili sa lasam din egoismul nostrum la oparte si sa dam tot ce avem mai scump si mai de pret pentru cel de langa noi sau mai ales pentru o persoana care abea s-a urcat in una din statiile trenului nostru? Oare suntem noi capabili sa renuntam la binele si confortul nostru pentru altcineva? Eu una nu eram in stare sa fac asta. Cel putin asa credeam. Eram o persoana egoista. Tot ceea ce era al meu,era numai al meu, dar ceea ce era al altcuiva era si al meu. Pana la un moment dat cred ca toti suntem asa. Nu credeam ca exista o alta forma de a iubii in afara de cea cunoscuta de mine. De fapt ceea ce numeam eu “iubire” nu era decat atasament fata de acea persoana. “tu”, cornelio, ai aparut in viata mea atunci cand nici nu ma asteptam si nici nu imi doream o alta relatie. Povestea noastra de dragoste e lunga si foarte complicata. Cu multe trairi frumoase dar si dureroase. Concluzia e ca ciccinul meu mi-a aratat cu adevarat ce inseamna iubirea si cam cum s-ar putea definii ea. Facand o comparatie (desi nu se poate face), as putea spune ca nici nu se poate compara ceea ce stiam eu despre iubire cu ceea ce traiesc acum.Daca as fi intrebata acum, nu as vrea sa schimb nimic din viata mea actuala. Mai rasfatata, mai iubita, mai apreciata….. ca acum nu am fost in viata mea. Pot spune ca EL a renuntat la tot ceea ce am enumerat mai sus (orgoliu, egoismul….), pentru mine. El este una din acele persoane care a invatat sa iubeasca cu adevarat. Dar are capacitatea de a invata si pe altcineva sa iubeasca. Acum nu mai pot face nimic fara el; , imi este rau daca ii este si lui, simt orice problema care o are. As renunta la absolut orice pentru el. Nu ma mai pot duce la cumparaturi si sa “sparg” toti banii numai pentru mine. Trebuie sa-I iau si lui ceva caci altfel nu sunt eu in pielea mea.daca am ceva, orice, imi place si vreau sa impart totul cu el.la fiecare atingere, la fiecare sarut, privire sau cuvant de alint, tresar!vreau sa divid tot cu el.ginduri,bucuri.. Fiecare particica din mine reinvie si recapata viata. Orele sunt lungi cand sunt la munca, fiecare clipa pare a nu se mai termina, caci nu sunt langa el.astept orele de pauza sai aud vocea,sai citesc sms. Sa fie asta iubirea adevarata? Sa dai totul celui de langa tine? Sa nu mai pastrezi nimic pentru tine, numai ca celuilalt sa-i fie bine? Nu stiu, dar eu asta simt! Nu ma prea pricep eu la cuvinte mari si magice. Nu pot face fraze poetice, nu scriu despre luna si stelesi alte minunatii ale lumii, dar IUBESC! Si uneori ma doare caci nici nu stiu cum sa ma exprim, ce cuvinte sa folosesc sa-mi exprim dragostea fata de el. Dar cel mai important cred ca e faptul ca am invatat sa iubesc si sa daruiesc! Si nu doare! Deloc! E asa placut si atat de dulce sentimentul. Sunt mii si mii de cuvinte care pot exprima dragostea dar cred si stiu ca cel mai important e sa o arati. Sa-l lasi pe cel de langa tine sa simta dar sa si vada asta! Si uneori un simplu TE IUBESC poate face mai mult decat 1000 de cuvinte. Sau si mai simplu: o privire sau un sarut.o mingiiere,un pui mi manchi .Iubiti-va oameni buni!si nu mai fiti asa de egoisti caci nici nu stiti ce pierdeti. Impartiti si daruiti toata dragostea voastra, caci e asa frumos! Va veti simti mai bine. mi-ai schimbat viata ciccino,mi-ai dat speranza de a trai,viata e deja scurta ea.te iubesc cornelio

Niciun comentariu: