miercuri, decembrie 10

SONO UNA PASTICCIONA

Te iubesc si tot ce vreau este sa fiu cu tine in fiecare clipa. Imi doresc sa adorm in bratele tale in fiecare seara. Tu esti sufletelul meu si doar pe tine te iubesc !!! imi pare rau daca cateodata, din prea multa dragoste fac prostii,daca nu-ti dau ascolto uneori,stiu ca combino in fiecare zi cite ceva,dar eu tot pe tine te iubesc si te vreau.ai reusit sa ma faci sa am nevoie de tine, ca de o gura de aer proaspat,incat as innebunii de durere daca intr-o zi te-as pierde. Iti multumesc ca mai ales pe mine,iti multumesc ca esisti. tu esti tot ce mi-am dorit vreodata de la viata,iarta-ma ca uneori ma supar si sunt rea cu tine, dar ciccinule gresesc din dragoste, TE IUBESC PREA MULT si o i-au rasna cand ma gandesc ca pot sa te pierd, parca a-s innebuni. Sa nu crezi ca nu am incredere in tine, ba chiar am f mare dar asa sunt eu putin geloasa, dar "daca nu'i gelozie nu"i iubire" sper sa ma intelegi si sa intelegi ca TE IUBESC SI FARA TINE NU POT SA TRAIESC, ESTI SI VEI FI MEREU IUBIREA MEA ORICE SA-R INTAMPLA. I-TI MULTUMESC CA I-MI OFERI DRAGOSTEA TA ZI DE ZI NOAPTE DE NOAPTE. .:-*:-* TE IUBESC CICCINUL MEU SCUMPIC-.

Niciun comentariu: