sâmbătă, decembrie 13


HM, interesant cum se pot legana sentimentele. Ce nu pot eu intelege e cum atat de rapid si totusi atat de tarziu m-am indragostit de tine atat de usor dar totusi atat de greu. Mi-e greu fara tine dar stiu ca imi va fi bine atunci cand vom fi aproape. Simt ceva atat de frumos si atat de tare ma apasa dorul tau. Cum oare e posibil ca ceva atat de simplu poate fi atat de complicat? Intrebari care imi alearga prin gandul... meu, as spune, dar stau si ma gandesc ca ma gandesc la tine! A inceput prin amicitie, transformanduse in prietenie ca mai tarziu din glume copilaresti am ajuns sa ne indragostim unul de celalat atat de puternic. Nu stiu sigur ce simti. Stiu doar ca in mine e un amalgam de sentimente carora nu le percep intesitatea. Oare poate fi ceva superior acestor sentimente? Nu stiu ce sa zic, cred ca asta e adevarata iubire. Hmz. Oftez si iarasi imi trece o imagine cu tine, apoi alta, cu noi, prin minte. Am incercat sa cred ca nu te iubesc, Nu stiu pe cine am incercat sa mint?! Ma gandeam ca nu e bine! Ce prosta eram! Acum tot ce fac e sa ma bucur de acest, minunat, sentiment care il simt cu fiecare parte a corpului meu. E atat de frumos ce simt incat mi-e frica, mi-e frica de ce ar putea urma. Dar iara-si ma las dusa de val. Mi-e greu sa cred ca te iubesc cu adevarat. Mi-e greu sa cred ca tu ma iubesti, dar, cel mai greu mi-e sa cred ca, si daca ma iubesti, mi-e greu sa cred ca te vei lasa in voia sorti pentru iubirea noastra. Stiu ca atunci cand iubesti e greu si poti gandi si gresit. Dar hai sa ne iubim. Hai sa vedem ce frumoasa poate fi iubirea, hai sa nu ne uitam niciodata. Ce zici? Vrei? Vrei ca amintirile noastre sa nu moara niciodata? vreau sa fi iubirea vietii mele si eu sa fiu a ta. Hai sa facem acest pas impreuna spre apogeul sentimental. Vreau sa ajung atat de aproape de sufletul tau cum nu a mai ajuns nimeni, si vreau ca nimeni sa nu mai ajunga asa acolo aproape de inima ta. Te iubesc. Acum sunt sigura..

Niciun comentariu: