sâmbătă, decembrie 13

DESTINO


Chiar daca nu crezi in sentimentale mele,chiar daca crezi ca e ceva trecator,timpul iti va dovedi ca dragostea mea pt tine e vescica si mai presus de orice,a-si renunta la orice pe lumea asta doar ca sa-ti cistig dragostea,esti visul meu cel mai frumos pe care nu l-as schimba cu nimic pe lumea asta.Sufletul meu a fost doborit de dragostea mea pt tine si nu se va mai putea ridica decit daca imi vei accepta dragostea.Toate cuvintele de dragoste pe care ti le-am spus au venit din inima incarcate de o forza pe care ratiunea nu a putut sa le invinga.Pina sa te cunosc pe tine nu aveam nici un scop precis in viata dar tu mi-ai aratat calea.Te rog sa pasim impregna pe aceasta cale si fericirea sa fie eterna in inimile nostre.Tu easi alintul meu de noapte buna,sarutul delicat al fulgilor de nea,esti tot ce am si voi pastra si voi pastra iubirea ta in inima mea.visez intr-o lume in care dragostea sa nu lipseasca.Cred in destin si sper ca el nea unit.Tu mai facut sa fiu mai buna si pt asta iti multumesc. Te iubesc cornel.

Niciun comentariu: