sâmbătă, decembrie 13

LE TUE CARREZZE


Nu voi iubi niciodata pe nimeni asa cum te iubesc si sper sa iti dai seama de asta....in lumea asta multi dusmani avem si multi asa zisi prieteni..dar e ceva ce da la o parte aceste rautai al lui Dumnezeu..acea este dragostea ce ne leaga.Nu pot spune decat ca o lume ca aceasta in care traim nu as vrea sa mai existe ci sa fim doi oameni nemuritori si sa putem convietui o vesnicie impreuna..Acestea nu sunt cuvinte frumoase,nu sunt metafore,nu sunt nimik altceva decat sentimentele pe care le poarta un suflet Daca tu n-ai exista ...credca n-as exista nici eu...Probabil ca nu vei da uitarii acea seara minunata la restaurantul chinezesc in care am iesit pt prima data ,cine s-a gindit vre-odata ca vom minca impreuna aceea pizza ..o singura privire-un singur sarut pe obraz...mi-ai cerut sa vin la tine ,a fost o seara bellissima..Te-am intilnit in clipe grele cind sufletul mi-era pustiu,mam indragostit de tine fara sa stiu,ma-m indragostit de mingiierile tale de privirile tale.inca am in minte privirea ta care ma facut sa te iubesc,acum sint cea mai fericita fata ca ma simpt iubita de tine,si acest lucru ma face si mai puternica,nu mai am motiv sa fiu trista atita timp ca stiu ca ori unde m-as afla sint mai aproape de inima ta. Avem multe comune si chiar uneori simtim acelasi lucru ambii ...ce formidabil cind intelegi omul din jumatate de cuvint dar daca inl mai intelegi si din priviri atinci sa stii ca ai ajuns cu el sus de tot in raiul vesnic al dragilor INDRAGOSTITI!Suntem impreuna de 10 luni,ma trezesc aluturi de tine plina de sarutari,sunt cu tine toata ziulica, tu pleci la servici la ora 07.00 si te intorti la 18.00 timpul cind nu sintem impreuna mi se pare enorm de lung dar ottusi stiu ca am sa te vada casa ,adorm cu tine alaturi si ma simt ca un ingeras in bratele tale.N-ui voi permite nimanui sa-mi ea ceea ce cu truda am gasit!si daca tu n-ai exista eu n-as mai fi acum a TA.Puiul meu iubit te sarut de mii de ori in mii de locusoare tainuite a corpului tau A TA SILVIA!!!! .

Niciun comentariu: