luni, mai 10

PER TE


Ma gandesc cu nostalgie la anul 2008,cind am decis sa stam impreuna… si pot sa spun ca cel mai bun lucru care mi s-a intamplat ai fost … din nou … tu … Stiu ca nu a fost totul asa cum am visat eu, cum ai visat tu, stiu ca am facut multe greseli, stiu ca am avut mereu dubii in ceea ce te priveste, ca am creat multe momente de tensiune intre noi si asta doar din cauza caracterului meu dificil si mult prea complex ,sau poate si din cauza trecutului tau,… dar intotdeauna la inceput am admirat felul in care tu ai reusit sa ma faci sa trec pese toate acele momente … felul in care tu ai facut lucrurile sa para minunate, stergandu-mi lacrimile si punand un zambet pe fata mea. Stiu ca nu-ti pot oferi nimic altceva decat dragostea mea … asa strana cum zici tu ca e.Te rog,readu acele momente minunate petrecute impreuna.Te rog stergemi lacrimile din nou,punindumi zimbet pe fata mea,nu altceva, TE ROG.