vineri, octombrie 23

TE IUBESC


Te iubesc pentru ca destinul a lucrat pentru a se ne intalni intr-un moment cand aveam nevoie de cineva in viata mea. Te iubesc pentru pentru ca ai reusit sa ma cuceresti cu blandetea, cu calmitatea si linistea care mi-ai transmis-o, te iubesc pentru nemarginita rabdare e care ai avut-o cu toanele mele si am avut f multe, pentru ca nu te-ai dat inapoi cand am visat sa te cunosc mai mult, pentru ca m-ai facut sa vibrez in prezenta ta si ai stiut sa ma farmeci cu muzica ce ne invaluia, cu privirea si zambetul tau, oferite in clipe ce-au devenit eterne. Te iubesc pentru ca ai facut din viata mea trista un joc frumos, pentru ca mi-ai adus la viata trairi pe care le credeam de mult uitate. Te iubesc pentru toate gandurile, emotiile pe care mi le-ai adus. Te iubesc pentru ca ai stiut sa-mi inlocuiesti tristetile cu bucurii si m-ai facut sa am un scop in viata, te iubesc pentru ca nu-mi doresc nimic altceva decat sa stiu ca esti acolo si te gandesti la mine. Te iubesc pentru ca sper ca destinul ne va mai aduce impreuna. Te iubesc pentru ca stiu ce simti, pentru ca stiu daca ma doresti, pentru ca stiu ca ma iubesti. Te iubesc pentru ca in prezenta ta vad lumina soarelui, ii simt caldura, iar luna imi deschide calea viselor si noptile nu mai sunt reci si pline de necunoscut. Te iubesc pentru ca pot avea sentimente frumoase, curate, te iubesc pentru ca m-ai ajutat sa ma regasec … Te iubesc pentru simplul motiv ca langa tine am aflat ca iubirea inseamna explozie de fericire, iubirea este sirul lacrimilor prelinse pe obraz, este durerea inabusitoare din suflet, este speranta plecata si revenita in suflet …